Les ruines Redux

Nun ye dalgo que me pase tolos díes, pero sí con una frecuencia fuera de lo normal: que me pregunten por Les ruines, por cómo consiguir un exemplar, yá que la novela paez que lleva descatalogada bien de tiempu. Agora esa pregunta tien respuesta: a partir d’agora mesmo hai disponible una nueva edición. Copio la nota qu’apaez nel sitiu web de Suburbia Ediciones.

Suburbia Ediciones pon nes llibreríes una nueva edición de Les ruines, de Xandru Fernández, un títulu clave na lliteratura asturiana de los últimos tiempos.

Les ruines ye la historia d’una familia y al mesmu tiempu ye la historia d’una época y un llugar que yá formen parte del pasáu. Una historia qu’empieza nos años de la guerra civil y acaba nos díes del fundimientu del Prestige, pero resumida nos sucesos d’un solu día de febreru de 1980.

Publicada per primer vez en 2004 por Ediciones Trabe, esta novela mereció’l Premiu de la Crítica de l’Asociación d’Escritores Asturianos y foi recientemente seleccionada polos llectores de Biblioastur como una de les diez grandes obres de la lliteratura asturiana del últimu mediu sieglu.

Esta nueva edición, revisada y prologada pol autor, permítenos acceder de nuevu a un llibru que yera imposible d’atopar nes llibreríes dende hai años.

“Un retratu despiadáu del paisaxe humanu y material que s’esborria al empar qu’un modu de vida pa dexar namás escombriu” (Pablo Antón Marín Estrada).

Anuncios

Un comentario sobre “Les ruines Redux

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s