Pionza, derviche & polar express

Ye mui d’agradecer, y más nestos tiempos, la bona acoyida que ta teniendo El príncipe derviche. Cosa sorprendente, tamién, teniendo en cuenta que se trata d’una novela con anarquistes y unicornios y, pa enriba, escrita en llingua asturiana y onde nun se diz una sola pallabra sobre Asturies, como si esti país nun esistiera (lo que la convierte, magar de los unicornios, nuna novela realista).

Pa da-y al llibru una bienllegada como tien que ser, con modales paganos y en prosa llibre y decadente, esti xueves que vien, a les 8 de la tarde, vamos tar na llibrería La Buena Letra, en Xixón, col profesor y maestru fundidor Enrique del Teso. Comprométome a poner bona cara.

Primero d’eso, y pa dir espabilando les calderes (que yá ta frío, y non solo nos termómetros), el miércoles, tamién a les 8,  tócame falar de lliteratura asturiana con Pablo Texón y Vanessa Gutiérrez nel Atenéu de Turón. Conozse que nun llevamos el tema mui preparáu, porque pa moderanos, o más bien pa radicalizanos, escoyeron a Alfredo González. Too queda en casa.

Asina anda ún: como pionza, o derviche, o polar express, o too en xunto.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s